محل تبلیغات شما
این یک داستان دلخراش است: علیرغم حمله بی پایان مطالب دیجیتالی ، خوانندگان آمریکایی به طور جمعی صفحه های خود را کنار گذاشتند و تصمیم گرفتند بار دیگر آن منشور مستطیل لمسی محبوب را که ما را به یاد می آورد ، با وزن خود در قسمت پایین کیف هایمان ، از آغوش بیندازند. تعداد بی اندازه اش از سال 2015 ، بسیاری از رسانه های خبری ، از جمله این ، از بازگشت پیروزمندانه چاپ خبر داده اند: که کتاب های "واقعی" برگشته اند ، و کتاب های الکترونیکی درخشش خود را از دست داده اند.

البته کاملاً درست نیست. بله ، کتابهای الکترونیکی بسیار خوب عمل می کنند: آمریکایی ها صدها میلیون نفر از آنها را در سال مصرف می کنند. اما بسیاری از نویسندگان آنها در حال نوشتن و انتشار کتاب هستند و مخاطبان گسترده ای را پیدا می کنند ، بدون اینکه به طور جدی در صنعت نشر پیگیری شود. در حقیقت ، شرکتی که از طریق آنها کتاب های خود را منتشر و توزیع می کند ، یک مهندس فنی که به عنوان یک خرده فروش خیرخواه ، محتوا و آگونیستیک محصور شده است ، تنها نهاد با ایده های واقعی درباره آنچه در انتشار است به طور کلی است.

قدرت آمازون در انتشار خود ، صنعت سایه ای که خارج از خانه های نشر سنتی و اثر چاپ می شود ، کاملاً نامرئی است. در نتیجه ، صنعت نشر دارای مشکل داده است و به نظر نمی رسد که آمازون به زودی چنگال خود را از دست می دهد.

موج بلند می شود
آنها غالباً در جوایز کتاب عظیم ، مورد توجه بررسی کتاب نیویورک تایمز ، یا مورد تایید رئیس جمهور ، نامزد نمی شوند . اما در طی هفت سال گذشته ، كتابهای خود-منتشر شده - كه عمدتا به عنوان كتاب های الکترونیکی فروخته می شوند - خیابان نادری را ارائه كرده اند كه نویسندگان می توانند از طریق نوشتن ، تدریس و یا مشاوره ، درآمد خود را از نوشتن درست كنند . نویسندگان با قطع ناشران ، هزینه های چاپ و توزیع را کنار می گذارند ، درآمد خود را افزایش می دهند و به خوانندگان و الگوریتم های آنها نگاه می کنند ، نه منتقدین ، ​​ویراستاران ، بازاریابان یا افراد فروش. یک نویسنده مناسب و معقول با استعداد برای خودسازی یا کارآفرینی مناسب و معقول با نوشتن ریزه کاری ، می تواند پول جدی کسب کند.

آمازون پلتفرم انتشارات Kindle Direct خود را در سال 2011 راه اندازی کرد و تا سال 2012 ، نخستین موفقیت خود را در جریان اصلی داشت. هیو هووی ، نویسنده وول ، و اندی وایر ، نویسنده مریخ ، داستانهای موفقیت اولیه بودند. اما ده ها نفر از مردم که هرگز به طور بالقوه آنها را نشنیده اید ، چنین بوده است: HM Ward، Rachel Abbott، Bella Andre، همه وامهایی را دریافت می کنند که نویسندگان را در بقیه صنعت نجات می بخشند.

از آن زمان انتشار خود به ویژه در داستانهای عاشقانه ، خیالی و علمی تخیلی منفجر شده است. اگرچه تخمین به طور متوسط ​​غیرممکن است ، اما نویسندگان پرفروش می توانند صدها هزار کتاب منتشر شده در آمازون بفروشند که با درآمد 2 دلار در هر کتاب می توانند میلیون ها دلار درآمد کسب کنند. طی چند سال گذشته ، HM Ward نویسنده عاشقانه فروش بزرگ ، دستمزدی هفت رقمی را در سکوهای خود نشر کسب کرده است ، که بیش از نیمی از آنها از طریق آمازون دریافت شده است. در یک لحظه ،  او میلیون ها رقمی دو رقمی در فروش را شکست. براساس یک تخمین ، سال گذشته 2500 نویسنده خود منتشر شده حداقل 50،000 دلار فروش کتاب در سکوهای خود نشر و قبل از کاهش سکوها انجام دادند.

نویسندگان خود منتشر شده کتابهای خود را پایین تر از کتابهای الکترونیکی که به طور سنتی چاپ می شوند قیمت می کنند ، اما نویسندگان می توانند 70٪ حق امتیاز از آمازون را دریافت کنند. حق امتیاز دو برابر ، حتی سه برابر ، حقوقی که آنها می توانند با یک ناشر بسازند. حتی اگر یک نویسنده می تواند پیشرفتی بزرگ از ناشر سنتی داشته باشد ، مبلغ پیش پرداخت به طور گسترده ای متفاوت است - و این فرض می کند که وی به هیچ وجه می تواند یک کتاب را بدست آورد.

داده های بیشتر ، مشکلات بیشتر
ما فقط درمورد معدود نی صحبت نمی کنیم که در هنگام استراحت ناهار ، در تلفن هایشان اروتیکا را می خوانند. توسط بیشتر حساب ها ، خود نشر گسترده است. اما فقط آمازون مقیاس واقعی آن را می داند.

عدم تقارن اطلاعات بین آمازون و بقیه صنعت کتاب - ناشران ، فروشگاه های آجر و ملات ، تحلیلگران صنعت ، نویسندگان مشتاق - به این معنی است که فقط شرکت سیاتل اطلاعات عمیق و مفصلی دارد ، تا صفحه ، آنچه مردم می خواهند بخوانند. . بنابراین ، صنعتی که هرگز به ویژه با صرفه جویی در داده ها ، در تاریکی کار نمی کند: نویسندگان قدرت مذاکره را از دست می دهند ، و ناشران توانایی رقابت در قیمت گذاری یا حتی ، در یک سطح اساسی ، را برای درک آنچه می فروشند از دست می دهند.

هنگامی که نوبت به چاپ کتاب می رسد ، BookScan NPD Book استاندارد صنعت است. این گروه داده هایی را از خریدهای محل فروش ، حدود 85٪ بازار تجارت چاپ ایالات متحده و خرده فروشان از جمله آمازون ، بارنز و نوبل ، والمارت ، Costco و کتابفروشی های مستقل جمع آوری می کند.

اما فروش کتاب حدس هر کسی است. آمازون فروش کتابهای الکترونیکی خود را به هیچ یک از منابع اصلی داده های صنعت گزارش نمی دهد ، و بیشتر از داده های شخصی خود به نویسندگان نمی دهد. سخنگوی آمازون از طریق ایمیل می نویسد: "صدها هزار نویسنده امروز کتاب های خود را با انتشارات Kindle Direct منتشر می کنند" ، اما از ارائه یک شماره یا هر گونه اطلاعات فروش خودداری کردند.

NPD کتابهای دیجیتال را به روشی متفاوت می بیند که تفاوت آن با چاپ از طریق ناشران و نه خرده فروشان است. اما از آنجایی که صدها هزار نویسنده بدون اینکه ردیابی شوند ، به عنوان ناشران جداگانه در آمازون رفتار می کنند ، هر تصویری که توسط این گروه نقاشی شده است ، شکافی در آن دارد. آلیسون ریزبریدگر NPD از طریق ایمیل می نویسد: "NPD PubTrack Digital فروش کتابهای الکترونیکی را ردیابی می کند ، اما به دلیل اینکه یک مدل اشتراک داده های ناشر است ، داده ها شامل کتابهای منتشر شده در خود نیستند." "بنابراین ما نمی توانیم درباره اندازه بازار کتابهای منتشر شده خود اظهار نظر کنیم."

بوکر ، که شماره شابک را منتشر می کند ، شماره منحصر به فردی که در بالای بارکد روی یک کتاب می بینید ، می گوید 786.935 عنوان خود منتشر شده در سال 2016 منتشر شد. شابک هر دو اختیاری و گران است ، بنابراین نویسندگان فردی اغلب آنها را کنار می گذارند. نیکولا بیکن ، مدیر روابط عمومی ProQuest ، که مالک بوکر است ، می نویسد: "اندازه کل بازار مشخص نیست." "داده های ما جهت دار است - یکی از معدود منبع قابل مقایسه با سال است."

دیوید گورران ، نویسنده خود منتشر شده از داستان های تاریخی که درباره کسب و کار انتشار خود در وبلاگ می نویسد ، می گوید: "صادقانه ، شماره بوکر کاملاً بی فایده است. "آنها بدتر از فایده نیستند ، زیرا به آنها اطمینان داده می شوند ، و اینطور نیستند."

هیچ کس - کارشناسان صنعت ، نویسندگان ، ناشران- نمی توانند اندازه واقعی بازار خود نشر را ارزیابی کنند. بنابراین هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید که در صنعت کتاب بزرگتر چه اتفاقی می افتد.

پیام بسیج پیام
خلاصه ای از منابع موجود برای داده های خوب ، نویسندگان خود را ساماندهی کرده و سعی کرده اند این شکاف را برای درک بهتر بازار پر کنند. آنها برای به اشتراک گذاشتن داده های فروش خود روی تابلوهای پیام جمع می شوند و سعی می کنند تصویری واضح تر از تعداد فروش مورد نیاز برای دستیابی به یک رده بندی خاص در آمازون را به دست آورند.

در سال 2014 ، یک نویسنده خود منتشر شده بلافاصله بلاگ نویسندگان Earnings را  ناشناس کرد تا صفحه پرفروش آمازون را به زیر بکشد. تا همین اواخر ، این بهترین منبع برای داده های فروش از انتشارات خود بود. در ماه ژانویه ، تیم پشت سر Bookstat نویسنده نرم Earnings ، یک سرویس پولی که خرده فروشی کتاب های آنلاین را در زمان واقعی ردیابی می کند. Bookstat داده های فروش را از رده بندی کتاب و تاریخ فروش ، تهیه شده توسط نویسندگان ، خارج می کند و میزان فروش هر نویسنده و کتاب را در طول روز ، با حاشیه خطای خود گزارش 5٪ تخمین می زند.

Bookstat تخمین می زند که در سال 2017 ، نیم میلیون نویسنده خود منتشر شده وجود داشته اند که دست کم یک کتاب را بفروشند ، و در مجموع 240 میلیون واحد کتاب الکترونیکی منتشر شده به فروش برسند. هر دو ارقام توسط سازمانهای گزارشگری سنتی کشف نشده اند. اما به عنوان بنیانگذار ، که هنوز هم می خواهد ناشناس باقی بماند ، می گوید: "واقعاً راهی وجود ندارد که بتوانید اسلحه خود را به دور چه تعداد نویسنده در آن بپیچید ، از جمله کسانی که در حال فروش نیستند ، از جمله کسانی که در چاپ سنتی چاپ نشده اند. طرف. »براساس تخمین وی ، کتاب های منتشر شده در ایالات متحده در سال گذشته 875 میلیون دلار ارزش داشتند که حدود 700 میلیون دلار از این کتاب ها بودند.

شماره های NPD BookScan در سال گذشته (یعنی 85٪ از فروش چاپ تجاری ایالات متحده) و آنچه را که Bookstat با هم در فروش کتاب خود منتشر می کند ترکیب کنید و یک تصویر بسیار ناخوشایند از تفاوت بین آنچه که معمولاً در ارقام فروش گزارش می شود داشته باشید. مفقود شده (شامل یک بسته خرید و فروش غیرقابل تفکیک یا کتابهایی که از اثر انگشت خود آمازون است):

Chart from TheAtlas.com
منظره جدید با نقشه بد
بدون داده های خوب ، هیچ تصویری کامل از صنعت وجود ندارد. اخبار منتشر شده می گویند خستگی دیجیتالی ، صدای مرگ کتابهای الکترونیکی را به صدا در می آورد ، زیرا خوانندگان سراسر کشور 700 میلیون دلار پرونده های دیجیتالی غیرقابل حل کردن را می خورند. ناشران کمتر قادر به مشاهده آنچه در ژانرهای تجاری خاص می فروشند ، هستند و کمتر قادر به ریسک برای نویسندگان اول هستند. حضور در كتابفروشی ها ناپدید می شود و بخش بزرگی از خوانندگان آمریكایی با ایجاد الگوریتم كتاب ایجاد می كنند. با حرکت نویسندگان به سمت انتشار خود ، استخر خلاقیت شکسته می شود.

جین فریدمن ، مشاور انتشار ، می گوید: "فکر می کنم همه را آزار می دهد." "از آنجا که همه می توانند روایتی را مطرح کنند که شخصاً دوست دارند به آن اعتقاد داشته باشند." ناشران معتقدند کتابهای آزمایشی آزمایشی ناکام بود ، صاحبان کتابفروشی می توانند پیروزی اعتراض خود را تشویق کنند ، عاشقان چاپ به این آگاهی می رسند که صفحه نمایش هرگز نخواهد کشت. روشهای مدرسه قدیمی نویسندگان خود منتشر شده می توانند درآمد کسب کنند و سعی در لامپ های کم نور دارند تا تاریکی داده ها را کاهش دهند.

و آمازون می تواند بدون هیچ گونه شفافیت در اختیار عموم مردم ، خوانندگان یا بقیه صنعت ، آنچه را که می تواند به بهترین وجه انجام دهد ، ادامه دهد. با استفاده از داده های اختصاصی بسیار ملموس ، با هر چرخش صفحه ، محصولی بزرگتر و گسترده تر را می سازد: دستگاهی که خوانندگان را می شناسد.

آیا کتابهای الکترونیکی در حال مرگ هستند یا رونق می گیرند؟ پاسخ بله است

اطلاعیه: انتشار چهارمین شماره مجله کتابدار 2.0

اطلاعیه: انتشار سومین شماره مجله کتابدار 2.0

، ,های ,کتاب ,یک ,منتشر ,داده ,منتشر شده ,خود را ,داده های ,خود منتشر ,می کنند ,فروش کتابهای الکترونیکی ,انتشارات kindle direct

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

reiquitedfa Melanie's memory schoolnovoroots compchildlohis صلی الله علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام ماهورنیوز فروشگاه اینترنتی دیجی کالا پارس09035059158 Benjamin's style produsenla فروشگاه کیف های سنتی جاجیمی